Ny intervju med Demi Lovato

Tumblr_lk4kotmxqe1qivl4uo1_500_large
Var det ditt beslut att söka hjälp?
- Både Ja och nej! Jag skulle flyga tilbaka till USA och mina föräldrar stoppade mig och sa "nej,du ska till Dallas! Där väntar ett behandlingshem på dig."

Varför tappade du i vikt?
- Kändiskapet gjorde inte detta,eller jo kanske lite.. För jag såg kommentarer på olika sidor om mig.
Hur kunde du skippa måltider?
- På tex lunch rasterna på Sonnys Chans så gick jag oftast och la mig. Om jag inte sa det,då sa jag att jag skulle gå ut med en kompis och fixa mina naglar eller så....
Har du testat droger och alcohol?
- Jag skulle ljugit om jag sa att jag aldrig har rört någonting. Men som tur var så hamnade jag aldrig på ett behandlingshem pga av dessa problem.
Vad är dina matvanor nu?
- Jag äter 3 måltider per dag och det är en stor utmaning för mig.
Skulle du kunna komma tillbaka till Sonnys Chans?
- Nej,jag tror inte att jag skulle kunna stå framför kameran ännu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0