Justin Bieber, Mark Wahlbergs nya film











Mark Wahlberg berättade NY Mag att han arbetar med Justin Bieber en ny film: "Vi lägger det tillsammans. Ja. Vi gör det Paramount. Vi slog dem tanken och, du vet, vi pratar om gör det. Han älskar idén. Han har skicka mig video,Han skicka mig en video av sig själv, och ja, jag tror han verkligen är begåvad. "

Drama eller komedi?
Mer av ett drama. Det är intressant, eller hur? Du vill veta. De kommer förmodligen att meddela det. De kan meddeladet att det ganska snart .. ungefär som en motvillig mentor i en innerstad miljö. Du vet, jag vill inte säga.

Kommer du att
sjunga och dansa?
Nej, jag kommer inte och inte heller han. I augusti sa Mark:"Världen behöver Justin Bieber. Justin Bieber är som den vita Tupac. Jämfört medmånga människor. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0